2012/06/14

matkustusta ja sukkaa pukkaa

Matkustettiin taasen tänne Viron puolelle, ja lankaa ostin isoäidinneliöprojektiin lisää. Lisäksi ostin sormivärejä, ja lankaa vähän muihin tarkoituksiin, mutta niistä kuulette myöhemmin .. jos nyt tämä onnistuu, eikä tule mitään mutkia matkaan! :)
Matkalla ehti valmistua yhdet sukat, matkustettiin puoli viidestä puoli kolmeen, ja matkasta neuloin noin kuus tuntia, ja sukat noin kokoa 43 valmistui. Lankana Novitan Papukaija. Äidille menee, kun halusi värikkäät sukat (:
-julia



7 kommenttia:

  1. Mä en osaa tehdä mitään noin hienoa :D Kun ei koulun opetus ole vielä mennyt aivoihin asti. Kiitos inspiraatiosta, taidan jäädä seuraamaan tätä teidän superhienoa blogianne♥

    VastaaPoista
  2. Voi vitsi tää on kivan tuntunen blogi :) Jään seurailemaan tai no liityun lukijaks, voin saad täält jotain kivoja ideoita :)

    http://elamaniminun.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. rakastan tota lankaa! mullaki on yhet tollaset sukat ja on mun lempparit :--)

    ☮ http://www.smokykisses.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Ei oikeesti nää on ihania nää sun tekemät jutut.:)
    Joku sun kaveri tais vinkata mulle tän blogin kun näki mun blogissa amigurumi-porkkanan vilauksen, mutta siis tää sun blogi on muutenkin vaan niin ihana! :) Pakko liittyä!

    http://sokerimario.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, elikä meit on kaks tyyppii kirjottamas tätä koko blogia ja mä (joka en oo kirjottanu tätä postausta) vinkkasin sulle tätä meijä blogin gosus. :)

      Poista
  5. Anonyymi, noo, ei koulun opetus jäänyt oikein itellekään päähän, mutta itse sitten olen lukenut kirjoja sun muuta, niin on sitten jäänyt päähän :) ! Kiitämme.
    Ansku, kiitämme! :-)
    Olga, joo, toi on tosi kivaa lankaa, ja varsinkin nyt kun oli tarjouksella, niin täyty sitten ostaa, ja onhan sitä tuolla vielä lisää :) ! Itellekkin voisin siis tehdä.. :)

    VastaaPoista
  6. mulla on samaa lankaa josta oon jo tehnyt polvesta kantapäähän sukkia mutta oon vasta kantapäässä nätit sukat ja ihastuttava blogi

    VastaaPoista

Kommentit piristävät päivää, joten tartu näppäistöön ja kirjoita !